Search
Close this search box.

Joris van Andel

Bij elke nieuwe feature moeten we de vraag blijven stellen hoe het in de praktijk gebruikt zal worden. Ik vind dat je daarom constant in gesprek moet blijven met je gebruikers

Wat is je rol binnen het tech team van Verne?

Ik ben één van de backend developers die momenteel aan Verne werkt.

Wat zijn je ervaringen met fysiotherapie?

Ik kom al een langere tijd bij de fysio voor verschillende klachten. Ik ben daarvoor ook wel eens in aanmerking gekomen met de software die zij daarvoor gebruiken, zoals een app waar mijn fysio oefeningen klaar kan zetten voor mij.

Waarom ben je zo enthousiast over Verne?

Ik geloof enorm in de visie van Verne; de zorg is te veel tijd kwijt aan complexe IT en administratiewerk. Tijd die veel beter gestoken kan worden in de daadwerkelijke zorg, zeker gezien de aanhoudende druk op ons zorgsysteem. Ik vind het tof dat ik op deze manier mijn steentje bij kan dragen aan dit probleem.

Welke ervaringen breng je mee naar ons team die kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van onze innovatieve oplossingen voor fysiotherapeuten?

Ik heb veel ervaring met het ontwikkelen van SaaS-producten en heb daarbij veel kennis opgedaan op bijvoorbeeld het gebied van gebruiksvriendelijkheid, schaalbaarheid en veiligheid die ik hoop te kunnen toepassen bij Verne.

Op welke manieren ben je van plan om de gebruikerservaringen van onze software te verbeteren?

Bij elke nieuwe feature moeten we de vraag blijven stellen hoe het in de praktijk gebruikt zal worden. De waarde van een feature komt uit de tijd die het de fysiotherapeuten of patiënten bespaart. Ik vind dat je daarom constant in gesprek moet blijven met je gebruikers.