Het werkproces staat centraal
Verne heeft een vernieuwende visie op het ontwikkelen van software. We richten ons op het werkproces in plaats van alleen op functionaliteiten. Hiermee leggen we de focus op de daadwerkelijke dagelijkse praktijk van fysiotherapeuten.
Het proces van het aanpakken van een probleem begint met het ontdekken van het probleem en de behoefte. Dit halen we uit DenkTank sessies, gebruikersfeedback, data-analyses, interne evaluaties of veranderende vereisten. Als we een probleem hebben vastgesteld volgt een analyse. Hierbij kijken we naar de oorzaak en impact van het probleem. Op basis van deze analyse worden oplossingsstrategieën ontwikkeld, met aandacht voor zowel functionele als technische aspecten. Vervolgens gaan we na welke functionaliteit het beste past bij de oplossing.
Alle functionaliteiten op een rijtje
Chatbot Triagetool
Met behulp van de chatbot krijgt de patiënt 24/7 persoonlijk advies. De chatbot helpt patiënten met behulp van een aantal vragen tot een zelfdiagnose. Lees meer
Patiënt monitoring
Op basis van de antwoorden van de patiënt geeft Verne direct automatisch feedback. Op deze manier heeft de patiënt er wat aan als hij iets invult. Lees meer
Chatten met je patiënt
De patiënt heeft behoefte aan duidelijk communicatie. Hij heeft vertrouwen in jou als zorgprofessional. Lees meer
Chatten met je collega
Door middel van een chat kun je makkelijk communiceren met je collega. Daarnaast heb je altijd het overzicht van je communicatie op 1 plek staan waardoor je eenvoudig dingen kunt terugvinden. Lees meer
Conversational intake
Op een interactieve manier wordt je patiënt gestimuleerd alle vragen te beantwoorden. Dit noemen we ‘Conversational intake’. Lees meer
Conversational monitoring
Doordat je real-time inzicht hebt in de voortgang van je patiënt kun je tot betere behandelresultaten komen. We helpen je hiermee om de kwaliteit van je behandelingen te verhogen. Lees meer
Automated health
We weten hoe het met je patiënt gaat. Hij vult de monitoring in. Achter een monitoring moment hangt een actie. Op basis van automatisering geven we zo advies op maat. Lees meer
Inzichten voor je patiënt
Mensen verwerken visuele informatie veel sneller dan tekstuele informatie. Door informatie te visualiseren worden adviezen duidelijker gecommuniceerd en sneller begrepen. Lees meer
Inzichten voor jou als fysio
Alle benodigde informatie in één oogopslag in beeld. Zo kun je gelijk starten met de behandeling zodra de patiënt bij je binnenstapt. Lees meer
Mobiele versie
We maken geen onderscheid in de functionaliteiten die in de mobiele versie goed te gebruiken zijn. Alleen de interface past zich aan je device aan. Lees meer
Patiëntenlijst die je helpt
Jouw patiëntenlijst geeft direct inzicht in de acties die voor je klaarstaan. Zo heb je niet alleen een overzicht van je patiënten, maar ook de acties die aan je patiënt gekoppeld zijn. Lees meer
SOEPA
We vullen de SOEP automatisch in op basis van data. De A staat voor advies. Dit kan de patiënt direct teruglezen in de app. Zo geef je een warme overdracht én hou jij tijd over. Lees meer
Leefstijl advies
Veel mensen komen voor het eerst naar de praktijk als ze een klacht hebben. Dit is een mooi moment om aan te grijpen om direct aan de gezondheid te werken. Lees meer
Nazorg
Goede nazorg zorgt voor een goede afsluiting van het behandeltraject. De patiënt heeft het gevoel dat er goed voor hem gezorgd wordt en dat er iemand is waar hij op terug kan vallen als het even wat minder gaat. Lees meer
PROMs
Wij zorgen ervoor dat je hier geen omkijken meer naar hebt. Je hoeft geen vinkjes meer aan te zetten of vragenlijsten uit te sturen. De vragen worden automatisch uitgevraagd en de patiënt wordt geactiveerd de vragen te beantwoorden. Lees meer
PREM
De PREM wordt uitgezet zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Door de manier waarop Verne de vragen stelt voelt het voor je patiënt heel natuurlijk om de vragen in te vullen. Lees meer