Search
Close this search box.

Even voorstellen: Stephanie Lam

Naast de fysiotherapeut wordt er ook rekening gehouden met de patiënt. De patiënt kan laagdrempelig een intake invullen, makkelijk communiceren met de fysiotherapeut en ontvangt persoonlijke adviezen. Deze patient journey maakt deze applicatie uniek

Wat is je rol binnen het ontwikkelteam van Verne?

Ik ben Product Owner van het ontwikkelteam. Samen met onze digital transformation consultant verzamelen we alle informatie en wensen van de klant, zodat het ontwikkelteam hiermee aan de slag kan.

Wat zijn je ervaringen met fysiotherapie?

Ik ben voor verschillende klachten bij de fysio geweest. Zo’n afspraak bestond uit een intake en plan voor behandeling maken. Intake bestond uit vragen naar mijn klachten, maar ook het delen van persoonsgegevens. Vervolgens werd er gekeken naar de klachten en een behandelplan gemaakt.

Waarom ben je zo enthousiast over Verne?

Er valt nog zoveel te verbeteren in het werkproces van een fysiotherapeut. Het is ontzettend zonde dat fysiotherapeuten zoveel tijd kwijt zijn aan administratie.

De verplichte verslaglegging, maar ook de verschillende declaraties voor zorgverzekeraars, zouden op veel efficiëntere manier verwerkt kunnen worden.

Verne zou deze tijd aanzienlijk kunnen verminderen, zodat er veel meer oog eb tijd is voor de patiënt en verhogend werkplezier van een fysiotherapeut.

Naast de fysiotherapeut wordt er ook rekening gehouden met de patiënt. De patiënt kan laagdrempelig een intake invullen, makkelijk communiceren met de fysiotherapeut en ontvangt persoonlijke adviezen.

Deze patient journey maakt deze applicatie uniek.

Welke ervaringen breng je mee naar ons team die kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van onze innovatieve oplossingen voor fysiotherapeuten?

Ik heb samen met het team aan een ander applicatie gewerkt waarin werkprocessen geautomatiseerd worden. De innovatieve oplossingen die voor Verne zijn geïmplementeerd zorgt er bijvoorbeeld voor dat de kans op fouten bij declareren kleiner wordt, maar daarnaast kan ook het personeelstekort ontlast worden. Zelfs in mijn persoonlijk leven ben ik ook continu aan het kijken hoe dingen makkelijker en efficiënter kunnen. Ik denk dat het oog voor efficiëntie en automatisering en inleven van de patiënt een erg belangrijk is om een goede bijdrage te kunnen leveren aan Verne.

Hoe ben je de werkprocessen van de fysiotherapeut gaan begrijpen om de optimale software te kunnen ontwikkelen?

In gesprek gaan met mensen in het werkveld en onderzoek doen naar andere EPD systemen wat gebruikt wordt door fysiotherapeuten.

Hoe werk je samen met enerzijds het tech team en anderzijds de gebruikers die met de software werken?

Elke release die wij uitbrengen wordt uitvoerig getest met mensen uit het werkveld. Met deze feedback is waardevol om Verne Health te optimaliseren.

Ook interessant