Search
Close this search box.

PREM

De PREM wordt uitgezet zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Door de manier waarop Verne de vragen stelt voelt het voor je patiënt heel natuurlijk om de vragen in te vullen.

Je haren gaan overeind staan van het woord ‘PREM’

Je weet dat je de PREM moet uitsturen. Een verplichting die je opgelegd wordt vanuit de kwaliteitsregisters en/of zorgverzekeraars. Hier zit je niet op te wachten. Je moet allerlei handelingen uitvoeren terwijl je weet dat je patiënt het toch niet invult. Je ziet niets terug van de resultaten en krijgt het wel op je bordje als je te weinig vragenlijsten hebt verstuurd. Het is duidelijk dat het op dit moment niks toevoegt aan jouw kwaliteit als fysiotherapeut.

De PREM als ondersteuning

De PREM wordt uitgezet zonder dat je daar iets voor hoeft te doen. Door de manier waarop Verne de vragen stelt voelt het voor je patiënt heel natuurlijk om de vragen in te vullen. Er is een hoge respons. Nu is het een middel waar je ook echt wat aan hebt. Zo weet je hoeveel je patiënten verbeterd zijn (GPE) en of ze je zouden aanbevelen aan een ander (NPS). Allemaal anoniem natuurlijk, dat voelt wel zo veilig.

Het gaat om de vorm

De manier waarop vragen gesteld worden is essentieel. Een vraag kan heel gek zijn als je hem op het verkeerde moment stelt. In dat geval zal de patiënt de vragen niet beantwoorden. Ook moeten er geen drempels zijn, zoals inlogs of linkjes, die de patiënt moet nemen om de vragen te kunnen beantwoorden. De patiënt moet er een belang bij hebben om de vragen in te vullen. Bijvoorbeeld door zijn voortgang in beeld te brengen met behulp van de GPE.

PREM in de App

Verne biedt de PREM in de App aan. Je patiënt krijgt een pushnotificatie over de vragen die klaarstaan. Je patiënt kent de app, want hij werkt er al een tijdje in. Het is dus geen drempel om een paar extra vragen te beantwoorden. Binnen enkele minuten heeft hij de vragen beantwoord en kan hij deze terugzien in de App. Handige feedback waar hij zelf ook wat aan heeft.

Overzichtelijke feedback

Er staan zinvolle vragen in de PREM die je kunnen helpen om je dienstverlening te verbeteren. Deze informatie koppelen we terug via een overzichtelijk dashboard. Zo kun je als fysiotherapeut zelf kijken welke feedback je krijgt. Daarnaast geven we de kwaliteitsmanager van de praktijk de feedback die hij nodig heeft om de praktijk verder te ontwikkelen. De gegevens die je nodig hebt om aan de verplichte vereisten te voldoen zetten we ook direct voor je klaar.