Search
Close this search box.

Chatbot Verne als beweegassistent van Zilveren Kruis

Chatbot Verne geeft laagdrempelig, persoonlijk advies bij beweegklachten. Op basis van slimme, onderbouwde algoritmes wordt achterhaald welke klacht iemand heeft en wordt er direct persoonlijk advies gegeven

Of het nu gaat om het regelen van zorg, het betalen van zorg of een gezond leven. Zilveren Kruis zet zich elke dag in ​voor de gezondheid van haar klanten. Door te helpen bij het vinden en regelen van zorg, die het best passend is voor ​de klant. Maar ook door iedereen te motiveren met kleine stappen te werken aan gezondheid. 

Zilveren Kruis Wijzer App

Als je aan je gezondheid wilt werken of je fitter wil voelen, valt dat niet altijd mee. Soms weet je niet goed waar je ​moet beginnen. Mede daarom heeft Zilveren Kruis de Zilveren Kruis Wijzer App ontwikkeld. In deze App kun je ​eenvoudig laagdrempelig advies krijgen over je gezondheid. Verne Health is de partner van Zilveren Kruis op het ​gebied van zelfzorg bij bewegen.

Chatbot Verne voor laagdrempelig advies

Zilveren Kruis zet sinds maart 2023 Chatbot Verne in als de beweegassistent in de Zilveren Kruis Wijzer App.
Chatbot Verne geeft laagdrempelig, persoonlijk advies bij beweegklachten. Op basis van slimme, onderbouwde algoritmes wordt achterhaald welke klacht iemand heeft en wordt er direct persoonlijk advies gegeven. Dit advies kan bestaan uit informatie over de klacht en oefeningen waarmee de klanten direct aan de slag kunnen met hun herstel. Daarnaast kan het advies bestaan uit de verwijzing naar een fysiotherapeut of huisarts. Met behulp van de chatbot technologie is het advies bij beweegklachten altijd en overal toegankelijk in de Zilveren Kruis Wijzer app.

 

Trotse samenwerking

We zijn erg trots op deze samenwerking. In de gesprekken die we continu met Zilveren Kruis voeren is er duidelijk een sterke behoefte aan goede ondersteuning om hun klanten gezond te houden. Deze visie sluit aan bij de ontwikkelingen die we vanuit Verne Health zien in de zorg waarbij de zorgvraag toeneemt en tegelijkertijd minder zorgprofessionals beschikbaar zijn. Door deze samenwerking kunnen we ervoor zorgen dat mensen goed geholpen worden met tijd en plaats onafhankelijk persoonlijk advies en zo nodig naar de juiste zorgprofessional worden doorverwezen.

Tevreden gebruikers

De integratie van Chatbot Verne in de Zilveren Kruis Wijzer App is het perfecte voorbeeld dat een gebruiksvriendelijke tool kan samengaan met veilige techniek. Reputatie is erg belangrijk voor een zorgverzekeraar. Verne Health heeft dan ook de hoogste vereisten als het gaat om veilige techniek, waarborgen van privacy en het verwerken van persoonsgegevens. Tegelijkertijd is de waardering vanuit de klanten van Zilveren Kruis groot. Meer dan 75% van de gebruikers beoordelen de Chatbot als goed!

Chatbot Verne

De slimme triagetool op basis van chatbottechnologie die je de tijd voor zorg teruggeeft

Ook interessant