Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Chatbot Verne
als digitale beweegassistent

De digitale assistent die je de tijd voor zorg teruggeeft. Chatbot Verne is de slimme triagetool op basis van chatbottechnologie.
Neem direct contact op voor meer informatie

Zo werkt het

Met behulp van de chatbot krijgt de patiënt 24/7 persoonlijk advies.

De chatbot helpt patiënten met behulp van een aantal vragen tot een zelfdiagnose. Op basis van de antwoorden krijgt de patiënt het advies om met zijn klacht aan de slag te gaan. In slechts 5 minuten tijd krijgt de patiënt het advies tot zelfzorg en wordt naar de juiste zorgverlener verwezen. De patiënt kan direct aan de slag met het herstel. De patiënt hoeft niet te wachten tot de eerste afspraak. Tijd die normaal gesproken voor een patiënt frustrerend is.

Meer tijd voor jouw patiënt

De patiënt gebruikt de triagetool om een eerste advies te krijgen. De antwoorden gebruiken we zodat jouw intake al is ingevuld voordat de patiënt in je behandelkamer zit. Deze tijd kun je dus mooi besteden aan jouw patiënt. Je hoeft niet meer naar je beeld te staren en tussendoor je verslag te typen, maar kunt aandacht geven aan de patiënt. Als de intake voorbij is, is je dossier compleet. Zo hou je meer vrije tijd over voor belangrijke zaken.

De innovatieve
features van Chatbot Verne

Intuïtief
en toch veilig

Als het om patiëntgegevens gaat wil je zeker weten dat alles klopt. Chatbot Verne is speciaal ontworpen voor de zorg en voldoet aan alle kwaliteitseisen. Zo garanderen wij het veilig verwerken van (persoons)gegevens met de hoogste gevoeligheid.

 

Op data moet je kunnen bouwen. Prestaties van de chatbot worden daarom continu op klantniveau gemeten, net als de correctheid van het advies. Verne Health maakt gebruik van hosting en data-opslag in Nederland. Via slimme, automatische signalering hebben we altijd controle op het gebruik en het advies.

De chatbot is speciaal ontworpen voor patiënten die hun medische gegevens aan ons toevertrouwen. Verne Health maakt gebruik van specifieke cryptografie waardoor gegevens niet op straat kunnen komen te liggen. De gegevens worden verwerkt volgens AVG-wetgeving, met inzichtelijke processen en gecheckt op fouten. Vastgesteld in ISO27001, ISO 9001 en NEN7510 en gecontroleerd door externe audits. Meer over de veilige techniek

Ga werken met Verne en krijg meer tijd en aandacht voor je patiënt.

Nieuwsgierig hoe Verne jou kan helpen?

Zilveren Kruis kiest voor de Chatbot

Verne Health is partner van Zilveren Kruis op het gebied van zelfzorg bij bewegen. De triagetool is als In-App geïmplementeerd in de Zilveren Kruis Wijzer App. In deze app kun je eenvoudig laagdrempelig advies krijgen over je gezondheid. De klant van Zilveren Kruis kan in deze app nagaan wat voor klachten hij heeft en krijgt direct advies over de aanpak van deze klacht. Doordat we de chatbot als in-app volledig in de huisstijl van Zilveren Kruis hebben ontwikkeld ervaart de klant een hoge gebruiksvriendelijkheid. Lees meer