Search
Close this search box.

1-klik-principe

Bij Verne heb je maximaal 1 klik nodig om in het juiste scherm te komen. Wat je ook wilt doen of waar je ook naartoe wilt. Dit scheelt je veel tijd en frustratie.

Je wordt gek van al dat klikken om op de juiste plek te komen

Je wilt snel bij de juiste informatie over je patiënt. Je hebt ten slotte maar weinig tijd om aan de behandeling te besteden. Je hebt wel 5 à 6 klikken nodig om in het juiste scherm te komen. Het laden van iedere pagina duurt lang. Eindelijk heb je de informatie die je zocht. Vervolgens moet je weer meerdere schermen door om gegevens te wijzigen of om een afspraak te maken. Het vele klikken kost je veel tijd en frustratie.

Wat als je met 1 klik in het juiste scherm komt?

Bij Verne heb je maximaal 1 klik nodig om in het juiste scherm te komen. Wat je ook wilt doen of waar je ook naartoe wilt. Dit scheelt je veel tijd en frustratie. Het geeft je daarnaast overzicht om je nooit hoeft te zoeken in je systeem.

De ‘1-klik-regel’

We zijn de uitdaging aangegaan door onszelf de ‘1-klik-regel’ op te leggen. We hebben slimme oplossingen bedacht en een intuïtieve gebruikersomgeving ontwikkeld om een optimale ervaring te creëren. We willen dat je goed kunt omgaan met je tijd en overzicht hebt in je werk. Zo krijg je weer rust en energie in je werk.

De patiënt centraal

Je wilt bezig zijn met de patiënt die voor je zit of die je wilt begeleiden. Daarom hebben we de patiënt centraal gezet. Als we over zorg praten, dan gaat het over de patiënt (of cliënten / burgers). Toen we de patiënt centraal zette in onze oplossingen werden handelingen ineens veel logischer. Zo wil je met de patiënt een afspraak maken, de patiënt oefeningen sturen of voor die patiënt een brief naar de huisarts sturen. Deze werkwijze heeft tot het ‘1-klik-principe’ geleid.