Search
Close this search box.

Conversational intake

Je patiënt wil optimaal de tijd benutten die voor hem is ingepland. Hier maken we goed gebruik van.

Nog 20 minuten administratie na je intake

Je wilt tijdens de eerste afspraak van je patiënt graag voldoende de tijd nemen voor je intake en onderzoek. Een goede analyse is belangrijk en je wilt genoeg tijd over houden om direct een advies te geven en de behandeling op te starten. Hier kom je vaak nauwelijks aan toe. De intake invullen in je administratie kost zoveel tijd dat je na de intake nog lang bezig bent om het dossier op orde te krijgen. Laat staan als je ook nog een brief naar de huisarts of verwijzer wilt sturen.

De meeste pijn en vragen zitten bij de intake

De intake is een belangrijk moment van het zorgproces. Het is het moment waarop de patiënt met veel problemen zit en vragen heeft over zijn klacht. Je wilt de tijd nemen om al je vragen aan de patiënt te kunnen stellen en de rust om je onderzoek goed uit te voeren. Je behandelplan moet volkomen duidelijk zijn en als de patiënt naar huis gaat moeten zijn vragen zijn beantwoord. Dit kost tijd. Tijd waar we dus slim mee om moeten gaan zodat jij de kwaliteit kunt leveren die de patiënt verdient.

Conversational intake

Je patiënt wil optimaal de tijd benutten die voor hem is ingepland. Hier maken we goed gebruik van. We hebben een slim algoritme gebouwd waarbij we je patiënt door een intake vragenlijst heen leiden. Dit doen we op een interactieve manier waardoor de patiënt gestimuleerd wordt alle vragen te beantwoorden. De manier noemen we ‘Conversational intake’. De patiënt heeft het gevoel dat hij een gesprek voert met Verne. De respons is hierdoor hoog.

Als je wat invult, krijg je er wat voor terug

We geven direct feedback. De antwoorden die de patiënt geeft levert relevante informatie op. Informatie die we direct gebruiken. Op basis van standaarden en evidence based algoritmes kunnen we de patiënt al advies geven. Zo kan hij direct aan de slag met zijn herstel en worden zijn eerste vragen beantwoord. Hij hoeft niet te wachten op de eerste afspraak en dit neemt onzekerheid weg. Zo kun jij je intake efficiënt invullen. Daarnaast zorgt de interactie voor een intrinsieke motivatie van de patiënt om informatie aan te leveren. Hij krijgt ten slotte direct handige informatie. De respons op vragenlijsten is hierdoor hoog.

Overzichtelijk cockpit voor jou als fysio

Als fysio wil je direct aan de slag. We hebben de intake vragen overzichtelijk weergegeven. In één oogopslag weet je welke patiënt er zo binnenkomt lopen en wat hij heeft. We noemen dit de ‘Intake Cockpit’. Het is net als een cockpit van een vliegtuig waarin je alle schermen en knoppen in één beeld kunt vangen. Zo kun je makkelijk zo nodig verdiepende vragen stellen en direct aan de slag met je onderzoek.

Automatisch voldoen aan verplichte administratie

Je verplichte administratie is al ingevuld voordat de patiënt binnen komt lopen. Dit scheelt kostbare tijd. De informatie die je patiënt aanlevert zetten we slim om in jouw administratie. Zo ben je al klaar voordat de intake heeft plaatsgevonden en kun jij je volledig richten op je patiënt. Je kunt weer volledig bezig zijn met je vak. Dit is hoe je wilt werken en waarom je voor dit vak hebt gekozen.