De klachten bij je patiënt ontstaan op een moment dat hij thuis is, op zijn of bijvoorbeeld aan het sporten is. Een heel vervelend moment. Op dit moment heeft je patiënt veel last van zijn klacht. Dit is ook het moment dat hij even niet weet wat hij moet doen. Er ontstaan veel vragen; Wat heb ik? Wat kan ik er aan doen? Moet ik een arts bellen? Voor je patiënt dus een moment met veel impact! Helaas is dit vaak niet het moment dat hij jou direct kan bellen. Dit is dus het perfect moment om gebruik te kunnen maken van de digitale Chatbot Triagetool.
Altijd bereikbaar
Met behulp van de chatbot krijgt je patiënt 24/7 persoonlijk advies. De chatbot helpt patiënten met behulp van een aantal vragen tot een zelfdiagnose. Op basis van de antwoorden krijgt de patiënt het advies om met zijn klacht aan de slag te gaan. In slechts 5 minuten tijd krijgt de patiënt het advies tot zelfzorg en wordt naar de juiste zorgverlener verwezen. Je patiënt kan direct aan de slag met het herstel met het advies dat geautomatiseerd gegeven wordt. Je patiënt hoeft niet te wachten tot de eerste afspraak. Tijd die normaal gesproken voor een patiënt frustrerend is.
Je administratie automatisch ingevuld
Je patiënt gebruikt de triagetool om een eerste advies te krijgen. De antwoorden gebruiken we zodat jouw intake al is ingevuld voordat je patiënt in je behandelkamer zit. Deze tijd kun je dus mooi besteden aan jouw patiënt. Je hoeft niet meer naar je beeld te staren en tussendoor je verslag te typen, maar kunt aandacht geven aan je patiënt. Als de intake voorbij is, is je dossier compleet. Zo hou je meer vrije tijd over voor belangrijke zaken.
Overal toepasbaar
De chatbot kan op vele manieren geïmplementeerd worden in je huidige werkprocessen. Denk bijvoorbeeld aan de volgende toepassingen:
- Geïntegreerd op je eigen website
- Bij de sportvereniging in de buurt
- Bij het wijkcentrum op de hoek
- Bij de huisarts waar je mee samenwerkt
Triage tool op een website
De chatbot kan inWeb worden toegepast in de website van je praktijk. Zo kunnen bezoekers van de website de chatbot direct gebruiken. De chatbot kan ook toegepast worden op de website van samenwerkingspartners. Denk bijvoorbeeld aan sportverenigingen, wijkinitiatieven of gemeenten. De chatbot kan volledig geïntegreerd worden in de website waarbij de gebruiker het gevoel heeft dat alles in de App plaatsvindt, maar daadwerkelijk zit hij in de beveiligde omgeving van Verne.
Triage tool in een app
De chatbot kan ook inApp worden toegepast. De chatbot kan volledig geïntegreerd worden in de App waarbij de gebruiker het gevoel heeft dat alles in de App plaatsvindt, maar daadwerkelijk zit hij in de beveiligde omgeving van Verne.
Chatbot Verne
Chatbot Verne is ontwikkeld op basis van evidence based algoritmes. Hierbij is gebruik gemaakt van onder andere KNGF-richtlijnen, NHG-standaarden, wetenschappelijke evidentie en expert opinion. Lees meer over Chatbot Verne