Search
Close this search box.

Client first

Bij de ontwikkeling van Verne zijn we van de patiënt uitgegaan. We hebben de reis van de patiënt uitgewerkt. Vervolgens hebben we hier de workflow van de zorgverlener onder gehangen.

Traditionele software is erop gericht om fysieke handelingen te digitaliseren en te administreren. Er is een softwareleverancier die een pakket heeft ontwikkeld voor een zorgverlener om de administratie digitaal te ondersteunen. Deze digitalisering bestaat vaak uit het invoeren van open velden. Dit is een ééndimensionale manier van werken waarmee het geen extra meerwaarde creëert dan alleen de documentatie. Daarnaast is er geen verbinding met de patiënt (of cliënt), terwijl het daar toch over gaat in de zorg.

Daar heeft Verne een unieke visie voor ontwikkeld: client first!

Bij de ontwikkeling van Verne zijn we van de patiënt uitgegaan. We hebben de reis van de patiënt uitgewerkt. Vervolgens hebben we hier de workflow van de zorgverlener onder gehangen. Hierdoor heeft het platform de unieke eigenschap om enerzijds de patiënt (eindgebruiker) te ondersteunen en anderzijds de zorgverlener te faciliteren in zijn werkzaamheden.

Slim gebruik van data

Zorg gaat over de patiënt. Daarom zorgen we ervoor dat we de patiënt zo goed mogelijk helpen. Dit levert data op. Deze data gebruiken we slim om de zorgverlener te ondersteunen. Bij Verne levert alles data op. Van monitoring van de voortgang tot het gebruik van de applicatie. Door deze data terug te koppelen aan de gebruiker (patiënt en zorgverlener) wordt het werk makkelijker gemaakt én verhoogt de kwaliteit van zorg.

1 klik per werkproces

Alle zorgverleners worden gek van al het geklik in de softwaresystemen. Daarom hebben wij voor onszelf een regel opgesteld: de zorgverlener mag maar één klik doen om in het juiste scherm te komen!

Je zult het misschien niet geloven, maar het is echt waar. Doordat we de patiënt die je op dat moment behandeld centraal stellen hebben we een grote efficiëntieslag gemaakt. We hebben goed nagedacht over het ontwerp en de gebruiksvriendelijkheid van de applicatie en dit heeft ertoe geleidt dat er echt maar één klik nodig is om in het juiste scherm te komen.

Effectiviteit gedreven

Het is natuurlijk heel belangrijk dat onze oplossingen gebruiksvriendelijk en efficiënt zijn, maar daarnaast werken we toe naar effectiviteit. Als zorgverlener wil je je patiënt zo goed mogelijk helpen en wil je dat je behandelingen een goed effect hebben. Hier helpen we je bij. Door slimme automatiseringen en het terugkoppelen van de data krijg je de juiste inzichten in je patiënt om effectief te kunnen werken. Dit helpt je om waarde te creëren. Deze waarde is hard nodig in een wereld waarin de tarieven laag zijn en de marges onder druk blijven staan.