Vacature:
Technisch Support Specialist

Wat je op verjaardagen vertelt:

Ik los dagelijks puzzels op voor zorgprofessionals die werken met het Verne Platform.
En als iets niet werkt zoals het moet, zorg ik dat het opgelost wordt — niet alleen voor vandaag, maar voorgoed.

Hoe je dag eruit ziet:

Je werkt vanuit huis of op ons kantoor in Amersfoort. Je begint met het checken van openstaande tickets in ons Support Center. Je lost een bug op, checkt of dit vaker voorkomt en stelt voor hoe we dit kunnen oplossen in het product of de documentatie. Je ziet dat meerdere klanten eenzelfde vraag stellen en vindt het tijd om de handleiding aan te passen én onze chatbot te trainen zodat de klanten makkelijk hun vragen beantwoord krijgen. Aan het einde van de dag heb je een meeting met de product owner waarin je aankaart dat een bepaalde workflow niet logisch is voor klanten. Jouw bevindingen worden serieus genomen, want jij kent de gebruiker ten slotte het best! Het wordt op de roadmap geplaatst en direct in de volgende ontwikkelsprint meegenomen.

Locatie

Amersfoort

tijd

36-40 uur per week

ster

Klantgericht en behulpzaam

Over Verne​

Bij Verne Health zetten we ons in voor het vereenvoudigen en verbeteren van zorgprocessen met ons innovatieve Verne EPD Platform. Ons platform helpt fysiotherapiepraktijken efficiënter te werken, patiëntgegevens te beheren en de kwaliteit van zorg te verbeteren. Om onze klanten succesvol te ondersteunen bij het werken met ons platform, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Supportmedewerker Klantenservice.

Wat je écht doet:

vraagteken

Wij vragen:

vinkje aanbod

Wij bieden:

Is dit waar je altijd al van gedroomd hebt?
Vul dit dan even snel in!